søndag den 26. august 2012

Channel



Som i nok allerede ved så elsker jeg neglelak, jeg har alle årets 365 dage neglelak på - føler mig helt bar uden! Jeg var, i Matas og faldt over denne smukke og samtidig meget specielle lak fra Chanel, den hedder 531 Peridot og, den kan købes i matas til 185 kr.
Som ses på billedet, så skifter lakken farve efter hvilken side du ser den fra, den er grøn/guld og skifter til blålig, super lækker lak til både fest og hverdag!


Den pink farvede lipgloss er også fra Chanel og købt i matas, den er rgtig flot på fordi, at den er pink uden at være for meget. Jeg kan godt lide at der er lidt farve på læberne.
Der kommer billeder senere hvor i kan se de to produkter på. Lipglossen hedder nr. 148 Petit 
Péche
 og kan blive din for 210 kr.

Love 


Ingen kommentarer:

Send en kommentar