tirsdag den 28. august 2012

Nye hår produkter




    


Idag da jeg skulle tørre mit hår, fandt jeg ud af at flasken med silkedråber var tomt, SKANDALE!
Efter hver hårvask føner jeg mit hår med silkedråber, det er rigtig godt for hår og spidser og så giver det samtidig et blødt silkelook, som jeg godt kan lide, jeg hader når hår ser tør og slidt ud! Så jeg måtte til frisøren efter skole for, at købe nye dråber. Den her gang er det et mærke, som jeg ikke har prøvet før, det hedder HD life style og der var tilbud, jeg fik to produkter for 150,-

Synes produkterne giver er rigtig fint resultat, i forhold til prisen. Jeg købte også en ekstra strong gel spray, til når jeg føner mine krøller for jeg er ikke vild med når krøllerne blive stive af skum. 
HD life style kan helt bestemt anbefales, ihvertfald hvis du har stort og tykt hår ligesom mig. De er købt ved en frisør i Haderslev, men er ret sikker ihvertfald at de forhandles i hele landet.

Kh

Ingen kommentarer:

Send en kommentar